♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

ابراهيم افلاى: مسى بهترين بازيكن جهان هست و تا چند سال ديگه خواهد ماند و من ميگم توپ طلا هيچى نيست كه به او داده شده او لايق بيشتر از توپ طلاست.



1

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:11 | nika messi |

آماری از مسی

 

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:9 | nika messi |

عکسی از استوکهای جدید مسی



چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:6 | nika messi |

پپ گواردیولا: " برام افتخار که مربی بهترین بازیکنی که تا حالا دیدم و احتمالا خواهم دید بودم " (مسی)

 

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:5 | nika messi |

سایت گل- در شرایطی که لیونل مسی به جرم دست داشتن در فساد مالی متهم شده است، او و وکلایش در روزهای اخیر مدارکی را به دادگاه ارائه کرده اند که طی آن مشخص می شود که در طول سالهای 2010 و 2011 مبلغ 10 میلیون یوروی اضافه پرداخت کرده اند.

این خبر که به تائید مقامات مطلع هم رسیده حکایت از آن دارد که وکلای مسی به دنبال آن هستند تا هرچه سریعتر با قضات به توافق رسیده و این پرونده را ببندند.

این درحالی است که دادگاه مفاسد اقتصادی بارسلونا درحال بررسی پرونده فساد 4.1 میلیون یورویی مسی درمورد حق پخش تصاویرش است که برپایه آن سرمایه گذاری بیش از 10 میلیون یورویی انجام شده و حکمی که ممکن است دراین راستا برای مسی وپدرش درنظر گرفته شود، حتی شاید به 5 سال زندان و پرداخت جریمه ای معادل 6 برابر مبلغ موردبحث (حدود 24.6 میلیون یورو) منتهی شود.

روزنامه وانگواردیا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مسی در سالهای 2010 و 2011 مبلغ 10 میلیون یورو بابت مالیات حق تصاویرش پرداخت کرده و گفته شده که درزمان پرداخت این مبلغ، توضیحاتی تکمیلی هم ارائه شده است.

البته تا به اینجای کار دادگاه به بررسی مدارک سه سال اول علیه مسی و پدرش پرداخته و هنوز به سالهای 2010 و2011 نرسیده است.

طبق اتهام وارده به مسی او «سرمایه گذاری های هنگفتی» را که در طول سالهای 2007 تا 2009 انجام داده، به دولت اسپانیا اعلام نکرده بود تا مالیات این سرمایه گذاری ها را نپذیردازد. مسی در این سه سال مبلغ 10.1 میلیون یورو از این سرمایه گذاری ها دریافت کرده که می بایست مبلغ 4.1 میلیون یورو را با بت مالیات پرداخت می کرد که گویا این کار را انجام نداده

درحال حاضر باشگاه بارسلونا سالانه مبلغ 15 میلیون یورو بابت خرید این بازیکن مالیات می دهد

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:4 | nika messi |

روز 3جولای شاهد برگزاری یک بازی خیریه با حضور آبیدال، سسک، پیکه و مسی خواهیم بود

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا یکی از افرادی است که در امور خیریه نقش پر رنگی دارد. او با تاسیس بنیاد مسی کمک رسانی های زیادی به کودکان نیازمند در سرتاسر دنیا می نماید و حالا نیز یک سری بازی خیریه تحت عنوان «جنگ ستارگان» را ترتیب داده که اولین بازی اش روز سوم جولای در شهر لس آنجلس برگزار می شود و چند روز بعد از آن هم شهرهایی در کلمبیا و آمریکای جنوبی میزبان بازی های بعدی جنگ ستارگان هستند.و وجوه حاصله از برگزاری این بازی ها صرف امور خیریه خواهد شد
در بازی روز سوم جولای لس آنجلس ستاره های بزرگی از جمله جرارد پیکه، سسک فابرگاس، اریک آبیدال و روبرت لواندوفسکی حضور خواهند یافت تا در این امر خیر سهیم باشند.این بازی ساعت 19.30 به وقت محلی در ورزشگاه ال.ای مموریال کولیسئوم برگزار می شود
برخی از هم تیمی های مسی از جمله پیکه، ماسچرانو، فابرگاس، بوسکتس، پینتو و آبیدال در تیم مسی بازی خواهند کرد و لیست کامل تیم یاران مسی بدین ترتیب است: سسک فابرگاس، سرخیو بوسکتس، الکس سانگ، خاویر ماسچرانو، خوسه مانوئل پینتو، اریک آبیدال، پابلو آیمار، مارک همسیک ، آلوارو پریه را و والتر گارگانو. این تیم تحت عنوان «مسی و دوستان» به میدان خواهند رفت و فابیو کاپلو سرمربی موفق ایتالیایی که در حال حاضر هدایت تیم ملی روسیه را در دست دارد، مربیگری این تیم را برعهده خواهد داشت.
تیم حریف نیز با درخشش برادران دوس سانتوس به میدان خواهند رفت و جیووانی دوس سانتوس ، دارنده مدال طلای المپیک رهبر این تیم است. این تیم که تحت عنوان «تیم سایر دنیا» بازی خواهد کرد، زیکو را روی نیمکت سرمربیگری اش می بیند و بازیکنان این تیم بدین ترتیب هستند: روبینیو، جیووانی دوس سانتوس، خراردو توررادو، خسوس کورونا، جاناتان دوس سانتوس، مارکو فابیان، جیمز رودریگس، کوین بواتنگ، آنتونیو کاسانو، روبرت لواندوفسکی، امیلیانو اینسوا و سرخیو آگوئرو
ارزان قیمت ترین بلیط این مسابقه 37 دلار است و گران ترین بلیط به مبلغ 320 دلار به فروش خواهد رسید.
در پروژه نبرد ستارگان 26 بازیکن تراز اول فوتبال دنیا از سرتاسر دنیا گرد هم می آیند تا بتوانند در کمک رسانی به نیازمندان نقش پررنگی داشته باشند.
خود لیونل مسی در صحبت هایی درمورد این بازی گفته:« این تجربه یک بازی به یادماندنی درکنار بهترین ستاره ها از سرتاسر دنیاست.
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:3 | nika messi |

امسال اولین سالی است که او در روز تولدش پسرش تیاگو را در کنارش دارد.

سایت گل- لیونل مسی در انتظار آن بود که جشن تولد بیست و شش سالگی اش شیرین ترین جشن تولد زندگی اش باشد؛ چون امسال اولین سالی است که او در روز تولدش پسرش تیاگو را در کنارش دارد.

اما در هفته های اخیر اتفاقاتی رخ داد که طعم شیرین این خوشی را از مسی گرفت. انتشار اخباری مبنی بر احتمال اختلاس مالی و واردآوردن اتهام فساد مالی به لیونل مسی و پدرش، روزهای زندگی آنها را تلخ کرده و با وجودی که لئو و پدرش از بیگناهی شان اطمینان دارند و دائما از این موضوع صحبت می کنند، اما مطرح شدن چنین مباحثی، خاطر آنها را مکدر کرده است.

لیونل مسی روز شنبه به شهر میلان سفر کرد تا با شرکت در چند رویداد تبلیغاتی، به قراردادش با کمپانی Dolce & Gabbana متعهد مانده و در مراسم معارفه کتاب عکسش نیز حضور یابد.

در جریان این سفر مسی تمایلی به صحبت کردن نداشت و بیش از هرچیزی نسبت به صحبت کردن در مورد دادخواست دادگاه بارسلونا علیه او و پدرش که پرونده اش توسط وکلایش در حال بررسی است، بی تمایل بود.

مسی بعد از حضور در این رویدادهای تبلیغاتی به سفرهایش به سرتاسردنیا ادامه خواهد داد و قصد دارد تا درروزهای آتی در برنامه های خیریه شرکت کند. مقصد بعدی او داکار، پایتخت سنگال است و ستاره آرژآنتینی قصد دارد تا دراین کشور آفریقایی چند رویداد خیریه را برگزار کند.

تولدی خاص در روزی خاص

روز دوشنبه تولد لیونل مسی بود؛ او در روزی تولد 26 سالگی اش را جشن می گرفت که در همان روز مراسم معارفه پپ گواردیولا در باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد. این اولین تولد مسی بود که در حضور تیاگو برگزار می شد؛ چرا که تیاگو در نوامبر سال گذشته به دنیا آمد و این اولین جشن تولد لئو بعد از تولد پسرش است. از عصر روز یکشنبه سیل تبریکات تولد به مسی روانه ستاره آرژآنتینی شده و اکثر دوستان و دوستداران مسی از طریق توئیتر به او تبریک می گویند.

امروز در رسانه های اسپانیایی تصویری از لیونل مسی سوار بریک یاک (قایق اختصاصی تفریحی) منتشر شد که او جشن تولدش را روی این قایق تفریحی و درکنار برادرانش برگزار کرده 

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:1 | nika messi |

بازیکنانی مانند آرین روبن و فرانک ریبری نقش مهمی در قهرمانی سه گانه بایرن در این فصل داشتند اما کومن احساس می کند آنها در اندازه های مسی نیستند

سایت گل- رونالد کومن، سرمربی فاینورد، معتقد است عدم وجود بازیکنی با کیفیت لیونل مسی در بایرن، می تواند شرایط را برای گواردیولا پیچیده کند.

بازیکنانی مانند آرین روبن و فرانک ریبری نقش مهمی در قهرمانی سه گانه بایرن در این فصل داشتند اما کومن احساس می کند آنها در اندازه های مسی نیستند و کنجکاو است که بداند گواردیولا چگونه این مشکل را حل خواهد کرد.

او در گفتگو با دِ تلگراف گفت:" در بارسا، پپ، مسی را در تیمش داشت که می توانست به تنهایی سرنوشت بازی را رقم بزند.

به نظر من، بایرن مونیخ بازیکنی مانند او ندارد.

البته او تیم فوق العاده ای را در اختیار خواهد داشت؛ ضمن اینکه بایرن بازیکن فوق العاده ای مانند ماریو گوتزه را هم به خدمت می گیرد. با بازیکنانی که او در اختیار دارد، شرایط نباید خیلی هم دشوار باشد."

کومن که بین سال های 1990 تا 1995 در کنار گواردیولا در بارسا بازی کرد، از موفقیت های هم تیمی اش در دنیای مربیگری چندان متعجب نشده است.

" این خیلی منطقی بود که او یک مربی شود. البته من این را همان روزها متوجه نشدم زیرا در آن زمان، او در سال های ابتدایی فوتبالش بود. او به عنوان بازیکن، کیفیت بالایی داشت. او از دید بالایی برخوردار بود. او کاملا در خدمت تیم بود و همیشه در مورد تاکتیک ها فکر می کرد

چهار شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 23:51 | nika messi |

بارسا نیوز

لیونل مسی امروز ۲۶ ساله شد و تقریبا بر کسی‌ پوشیده نیست که در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و شاید بهترین بازیکن تاریخ. برای درک ارزش موفقیت مسی خوب است که ۲۶ سالگی وی را با ۲۶ سالگی ۴ تن‌ از بزرگترین بازیکنان تاریخ مقایسه کنیم. دی استفانو، پله، مارادونا و کرایوف. این چهار بازیکن به عنوان بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌‌شوند اما این عنوان پس از اتمام دوران ورزشی‌شان بوده است، چیزی که مسی تا هم اکنون هم توانسته به آن دست پیدا کند.

 


ادامــﮧ مطلب
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 11:58 | reyhaneh |

عجب خونه ی خوشگلیه...


ادامــﮧ مطلب
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 11:15 | reyhaneh |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 84 صفحه بعد