.....
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥
ادغام وبلاگ ها به زودی انجام میشود...


خب دوستان بلاخره داستان ادغام وبلاگ ها مشخص شد.
اگه مشکل خاصی پیش نیاد از اوایل مرداد ماه این وبلاگ ها در هم ادغام میشن و کار خودمون رو توی یک مجموعه  ادامه میدیم و دیگه این وبلاگ هارو آپدیت نمیکنیم.و شما باید بیاین به آدرس جدیدی که مرداد ماه خدمتتون عرض خواهم کرد.لیست وبلاگ هایی که در هم ادغام میشوند به شرح زیر میباشد:


دوستان توجه داشته باشین همه ی وبلاگ ها تا مرداد هاه آپلود میکنن.و بعد از مرداد ماه منتقل میشن.

H10MESSI.MIHANBLOG.COM

AMC10.MIHANBLOG.COM

DOWNLOADMESSI.BLOGFA.COM

MEHDI351.BLOGFA.COM

MESSIANDBARCAFANS.MIHANBLOG.COM

LOXJOJO.LOXBLOG.COM


لازم به ذکر است که مجموعه ی جدید شامل 3 پایگاه میباشد که بخشهای زیر را داراست:
سایت اصلی(برای دانلود کلیپ و مشتقاتش)
انجمن
خبرگزاری


اینم کادر مجموعه ی جدید:

مدیران اصلی:
سپهر-علیرضا   (چاکریم!!)


کادر مدیریتی:
علیرضا-سپهر-باقر-عباس-عبدول-مصطفی

مدیریت خبرگزاری:علیرضا

مدیریت کلیپ ها:سپهر-باقر-مصطفی

مدیریت انجمن:عباس-عبدول
.........................................................
نویسنده خبرگزاری:علیرضا-نیاز-نیکا

نویسنده کلیپ ها:سپهر-باقر-عبدول-عباس-مصطفی-مهدی-
هادی

نویسنده انجمن:عباس-عبدول-علیرضا

نویسنده بخش عکس:علیرضا-یوسف خالقی


عزیزانی که توی کادر هستن اگه اعتراضی چیزی دارن  اعلام کنن.

یک نکته رو هم بگم که خیلی دوست داشتیم با حسین کار کنیم ولی به دلیل مشغله ی تحصیلی از سال آینده به ما میپیونده.

سلام به همه دوستای گلم .
همونطوری که در بالا میبینید وبلاگ ما به زودی قراره با وب هایی که در بالا اسمشون ذکر شده ادغام بشه و یک وب جامع و بهتر رو به منظور جلب رضایت شما دوستان تشکیل بده.
البته لازم بذکره در وب جدید از نویسندگان این وب(our love leo & david) فقط من مشغول به کار میشم و ریحانه عزیز بین مدیران و نویسندگان مشغول به کار نیست. و اینکه ریحانه در جمع ما باشه از اختیار من خارجه و در حیطه اختیار مدیران اصلی وب(سپهر و علیرضا ) هستش.
من همین جا و به نوبه خودم واقعا از ریحانه و کمکایی که به من تو اداره وب کرد ممنونم البته هرچند که ریحانه مدت زیادی نیست که در جمع ماست اما بازم وجودش به من یکی به شخصه قوت قلب میداد .
همونطوری که مشاهده میکینید در بالا نوشته شده که وب ها تا مرداد ماه اپ میشه اما همتون اطلاع دارید که من مدت تقریبا زیادی هست که مثل سابفق دیگه اپ نمیکنم و یه جورایی این بیشتر مربوط به کم لطفی دوستان میشه که با نظراتشون به ما انگیزه مضاعف برای اداره وبو ندادند.اما بازهم ممنون از همه دوستانی که تو این مدت به ما سر میزدند و ما رو حمایت میکردند.
 
من حدودا 7 ماهه که در جمع شما عزیزان هستم و تمام تلاش خودمو کردم که حدالامکان هرروز اخبار جدید و مهم رو منعکس کنم .اما من دیگه در این وب فعالیت نمیکنم ولی در وب جدید اگه خدا بخواد مشغئل به کار میشم . من سعی میکنم تا یه مدت  به وب سر بزنم و نظراتون رو در باره این پست بخونم . البته چون من این اواخر در اداره وب تنها نبودم و ریحانه همکار من در این وب بود این وب تا زمانی که ریحانه جان تمایل به اداره اون داشته باشه پا برجاست که این به خود ریحانه بستگی داره که تا چه مدت به به روز کردن وب ادامه بده .
 
در آخر باید بگم از این که در جمعتون بودم واقعا خوشحالم و ازتون خواهش میکنم به وب جدید ما (زمانی که افتتاح شد خبر میدم ) سر بزنید و با نظاتون به ما دلگرمی بدین و مثل این وب به کم لطف نباشین.
 
                                                        به پایان امد این دفتر
                                                                                  
                                   حکایت همچنان باقی ست
خداوند یار و نگه دارتون
 
+اینم اخرین عکس ها در این وب
                          



نظرات شما عزیزان:

sepehr
ساعت23:31---22 تير 1392
نیکا خصوصیو بخون

bagher
ساعت22:28---20 تير 1392
سلام همکار گرامی

گفتم بیام یه سر بهت بزنم . به هر حال قراره به زودی با هم کار کنیم

تو هم بیا سر بزن خوشحال میشم


sepehr
ساعت10:26---20 تير 1392
نیکا جای جدیدی سایته به خدا وب نیست.
پاسخ:نميدونستم آخه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 تير 1398برچسب:, | 22:35 | nika messi |